Ojdå

Var visst ett tag sen jag skrev här hehe. Men har vart så mkt nu på sistone så då hinner man helt enkelt inte med. Men det har ialla fall varit två superbra första veckor i skolan. eller jag en vecka typ har inte haft så mkt än. Å nu har jag lång helg så börjar inte förens på torsdag. Har vart lite halv krasslig i ett par dagar men det har gett med sig och det blev inget utav det så det är superskönt!

Idag vankas kräftor å grejer med Josefine. Har ju inte ätit några kräftor än i år så det ska bli mummsigt. Imorrn har jag inga större planer men däremot kommer måndag bli väldigt spännande och förmodligen kommer ajg vara super nervig haha. Tisdag ska jag klippa mig vilket verkligen är på tiden! Blir å klippa bort en decimeter i alla fall å klippa upp det så det blir lite tunnare.

Har ju en ny tv också. 42 tum. Stooor alltså.. Blev jättefint så nu fattas bara att måla tvbänken och bordet vitt istället. Fiiiiint.

Nej vet ni va jag måste sätta igång och städa, diska och springa ner å boka tvättid förhoppningsvis får jag en snart hehe. Hej mitt berg av tvätt!

Men ha en superfin och bra helg allesammans!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0