lediga dagen

Ja idag är det då tisdag, min lediga dag hoho.. har vart sjukt dålig på att blogga ber om ursäkt för detta! Har massa bilder jag tänkte lägga ut men det får bli ikväll. Igår inleddes halv "åtta hos mig" och vi började hos Josefine. Supergod mat och bästa sällskapet! Nästa måndag är det Marias tur. Jag är om typ tre veckor. Vi konstatera igår att måndagarna kommer vara lyxiga framöver hihi.

Idag blir det å dra ut till A6 ska försöka hitta nya  "peter pan-skor" för dom jag har är långt ifrån hela. Fast å andra sidan hur många skor har jag som är hela?! Men man kan verkligen inte slänga skor, det kvittar hur trasiga dom är..( det finns ju alltid tejp hehe)

Men nu ska jag ta å hoppa in i duschen. Ha det bra sålänge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0