hemma-hemma

Ja denna helgen är jag "hemma-hemma". ( alltså i kristinehamn) Hade en toppendag igår och en mysig dag idag hemma hos mormor och farfar. Just nu sitter jag och kollar på en jacka jag verkligen vill haaa. Med rabatt kostar den 2600 men å andra sidan så har man en vinterjacka länge så känns ändå som att det är värt å lägga en del pengar på eftersom man vill ha bra kvalitet och att den är vaarm.. Ska ringa mamma imorgon och förhandla lite. Återkommer med resultatet av förhandlingen hehe...

Ikväll blir det chill å mys framför tvn så jag for väl fortsätta där jag slutade. Kanske ringer mamma nu och förhandlar om jag inte orkar vänta till imorrn hehe. Ha en toppen kväll!

Pussåkram

hitta egobild på mammas kamera haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0