Skäms

Skäms på mig vad dålig jag har varit på att blogga på senaste, men har vart så mkt på sistone så varken orken eller tiden har funnits där. Har hunnit med att vara sjuk å vara nere i Skåne och så har jag vart i Ullared också med bästa tjejorna!

Just nu är det huvudet i böckerna som gäller.. har två tentor nu i veckan så har rätt mkt att göra hehe. Efter tentan på torsdag blir det hem till khamn över helgen och sen ska jag ju faktiskt hem helgen efter det också för då blire party hela helgen. Hur bra?!

Har suttit och pluggat sen åtta så nu ska jag ta mig ett härligt bad och efter det ska jag springa ner och märka min cykel. De ska nämligen rensa cykelrummet och jag vill gärna att min cykel blir kvar haha.

Nej nu får jag sätta igång men ni får ha en fin helg så ska jag bli duktig och skriva ofta igen hehe... 
Pusshej

 
Btw så är jag sjukt sugen på att sola ser ut som en blekfis om man jämför med denna bilden. Fillurar på om jag ska slinga mig nästa gång jag ska göra något med håret meeeeen det vet man aldrig hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0