Packelipackar

Som rubriken lyder haha. Nej men har packat det mesta nu, behöver ju faktiskt inte ha med mig så jätte mkt. Tror tom jag skippar datorn, får låna mammas helt enkelt för jag måste se pretty little liars avsnittet som kommer ut ikväll!! För bra serie som har uppehåll dessutom å visar bara ett avsnitt ikväll å sen kommer det inte förns i januari. Oh my...

Har en tenta kvar nu å den är imorrn, hoppas på det bästa haha. Efter det ska jag hem å få in vilddjuret i buren för å sen bege oss hem till Kristinehamn. För att börja prata om något heeelt annat så lyssnar jag på jumper och tänker nostalgi. Skulle vara hur nice som helst om dom skulle göra en comeback bara för en kväll sådär.

Aja nu ska jag mysa ner mig i soffan å se på gilmore och dricka oboy. Med det säger jag hejssvejs.


Gose-kissen

Kommentarer
Postat av: alääääääx

TAPEEEEEETKLISTER UNDER MINA SKOR! <3

2011-10-19 @ 20:32:56
Postat av: Eliiiiin

Du glömde inte vårt löfte.. Vart dom än spelar i landet hahahha:D<3

2011-10-20 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0