måndag

Idag är det måndag. Det är exakt 19 dagar kvar tills jag sitter på arlanda med mina fina vänner för att ta flyget till Alanya. Och det är exakt 10 dagar kvar till sommarlov och 11 dagar kvar tills jag åker hem till kristinehamn. Mår awsome och längtar till allt roligt som kommer framöver!

Men under de sisa dagarna i jönet så har jag massvis med plugg men man får väl se det från den ljusa sidan att när man har mycket att göra så går tiden frullasvärt fort. Har inga mer föreläsningar heller så det är skönt.

Ska försöka att plugga lite idag har ialla fall lagt upp fotot från studiofotograferingen å ja har valt kurserna inför trean. Så har ju gjort lite vettiga saker. Ja hoppas på att få post idag också. Ska ju få nåt paket på posten men det har inte kommit än så får se om de kanske kan komma idag hihi.

Nej om man skulle försöka å göra nåt mer vettigt. Ha en superfin måndag!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0