Lördag

OMG OMG OMG bara två veckor kvar... helt sinnes! Meeeeen det känns som att denna vecka kommer vara segast. Har suttit och pluggat hela morgonen så nu tänker ja ta ett break en stund. Men har ändrat planerna lite och åker hem redan på torsdag. På fredag blir det nämligen shopping för fulla munnar.

Men ja som sagt segaste veckan.. på måndag har jag redovisning av projekt, tisdag har jag tenta i foto och på onsdag ska de sista labbarna göras å på torsdag har jag muntlig tenta av projektet.. gud va det är kul med skolan allltså haha.

Sitter och fillurar på vad jag ska äta idag. Ska jag göra kyckling gryta kanske? eller soppa? eller bara pasta för det går snabbt? eller ska jag äta nåt annat? Ja herregud vilka i-lands problem jag har idag. Ska iallafall hoppa in i duschen å sen laga mig lite mat å slå på en film, som sagt nu tar jag en paus.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0