Fredag i Kristinehamn

Ja då var man tillbaka i Kristinehamn för att stanna hela sommaren. Startade vistelsen med att åka till örebro med bästa Denise. Kom hem med ett par shorts, ett par halva leggins haha å sen lite gojjs inför resan :) Avslutade med att dra till systemet å hm i karlskoga och sen åkte vi hem till denise och såg på film. BRA dag!!

Imorrn blir det hemtenta och efter det kör vi på partaj. Sweet känner jag! Tagga till riktigt ordentligt inför Alanya, Kan knappt fatta att det bara är en vecka kvaaaar, wiiiiie!

Nej nu ska jag käka mackor å se på tv innan jag ska sova för att orka gå upp tidigt imorrn. Ha en mysig fredag så skriver jag imorgon, förmodligen om vilket problem jag kommer ha för att bestämma kläder haha.
PussåKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0