Vill ha sommar nuuu!

Sitter och kollar på bikinisar å har hittat två jättefina på nelly, funderar starkt på om jag ska köpa en utav dom men jag vet inte vilken i så fall. Får helt enkelt fundera lite. Vilken tycker ni?

Phax Animal Print Bikini SEK 439, Phax Swimwear - NELLY.COM  Phax Ellie Bikini SEK 439, Phax Swimwear - NELLY.COM

De ensamma dagarna är snart över hahaha. Alla har ju vart hemma-hemma men jag orka inte åka hem så jag blev kvar i jönet, men idag kommer josefinis tillbaka å imorgon kommer resten av tjejorna å då blir det middag och talang 2011 på jönköpingsteatern. Kosta bara 60 spänn för att sitta i publiken och det är onumrerade platser så hoppas på att få sitta långt fram. Vem vet kanske kommer vi med i tv haha.

Nej nu måsste ajg grejja lite. Btw så harjag kommit fram till att det kommer gå fort till maj å de innebär att de går fort till juni och värmen i alanya!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0