Tröttare än tröttast

Är sinnes trött alltså. Det tar verkligen kol på en att gå upp vid kvart över sex två dagar i rad. Börjar inte förens elva imorrn men måste upp vid sju för vid halv åtta kommer de å ska fixa det sista i köket. Kommer bli superfint! Känns så himla fräscht bara nu när allt är målat vitt och imorrn får jag upp fina tapeter så det blir kalasbra.

Har en känsla av att jag ska lägga mig pensionärs-tidigt ikväll så jag får sova nån extra timme iallafall. Måste ju berätta också att jag ska på arbetsintervju nästa vecka. På Mc Donalds. Har aldrig vart på det tidigare så det ska bli roligt. Ska försöka göra ett riktigt bra intryck å så hoppas jag att jag ska få höra från några fler ställen som jag har sökt. Need money i sommar asså.

Nej nu ska jag snart mysa ner mig framför tvn, ha en fin kväll allihopa!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0