Renovering

Idag har de börjat renovera mitt kök/hall. Blir ommålat och nya tapeter, gissa om jag är glad! Kommer bli superfint. Vet inte riktigt vilken tapet jag ska välja men ska ringa mamma ikväll å beskriva dom som jag väljer mellan så får hon vara smakråd.

Ska strax fly fältet och bege mig ut till bussen. Ska börja nya kurser idag varav den ena är på engelska. Inte för att jag har svårt för engelska men nu kommer det ju vara mer fackengelska så jaa.. nej men det kommer nog gå fint. Antar att vi får ställa frågor på svenska så får läraren översätta.

Är sjukt trött förresten. Inte van att gå upp så här tidigt. Man har blivit lite bortskämd med schemat vi hade i förra läsperioden. Men nu är det ny läsperiod och hårdare tag. Det positiva är att det inte är alls långt kvar till maj hihi. (inte bara för min födelsedag, man får ju sommarlov också!)

Nej nu måste jag strax gå till bussen. Ni får ha en fin måndag alla!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0