Onsdag

Börjar inte förens elva idag eller ja jag har lixom inget idag egentligen förutom ett möte på tjugominuter men efter det så blir det att jobba med projektet. Kommer förmodligen åka in till skolan lite tidigare än vad jag behöver mest för att fly undan från målning å tapetserning haha. Men idag så blir det klart.. ska bli jättaspännande å se när jag kommer hem sen! Då ska jag städa å putsa fönster å göra så fint å jag har lovat mig själv att bli mycket bättre på att diska nu när det blir så fint.

Tänkte köpa en dörrmatta å sen nån fin matta å ha där. Behöver köpa en kläddhängare å skruva upp också. Men det tar jag nog lite senare för det kan jag ändå inte sätta upp själv för då är väl risken att det blir vinnt å snett hehe.

Det var väl allt jag hade att säga just nu så skriver ett nytt inlägg ikväll.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0