Fredag och hängselshorts

Idag är det fredag vilket innebär att det snart blir långhelg! Ska in till skolan om en stund å då blir det programmeringslabb i gränssnitts-design. När jag hoppar på bussen ska jag ringa min "bank". Slutet på månaden å både schampoo,tvål,balsam är slut plus lite matgrejer så ska se om det går att ordna hihi.

Har varit hur vårit och fint som helst hela veckan och igår var det till och med 8 grader men så tittar man ut idag och vad händer jo det är snö... Förhoppningsvis så ligger det inte kvar i så många dagar iallafall. Men jag kör stenhårt på att våren verkligen är på g så jag satsar på mina jeansshort med hängslen idag.



Ska lämna in lite fler sommarjobbsansökningar idag också. I helgen blir det till att börja på ett litet jobb jag fått, jobbet är att jag ska göra en hemsida så det ska bli kul å se hur det går. Nej nu blir det å fixa med det sista.
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0