Efterbadet-trött

Har varit på rosenlundsbadet hela eftermiddagen med josefine å bitchi. Var sjukt roligt. Vi åkte rutschbana i mängder, åkte på gummigrejer i strömmen, bubblade bubbelpool och bada i vågorna. Tack för en jätterolig å mysig dag tjejer!

Nu sitter jag i soffan eller snarare ligger i soffan och är sjukt trött. Men verkligen sådär goigt trött som man blir när man har badat i flera timmar. Känner att man kommer sova så himla gott inatt. Dock vet jag inte om jag kommer orka hålla mig vaken till bb idag men om ja inte gör det ska ja se det när ja äter frukost imorrn. Får inte missas alltså.

Funderar iallafall på att slå på gilmore nu en stund. Ha en bra kväll!
pusshej 

Kommentarer
Postat av: i

Tack själv, det var värt som fan! :D.

2011-03-02 @ 20:23:49
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0