24 timmar

Håller på att förbereda mig inför kvällen. klockan 22.00 är det bb och halv elva startar vi operation bb 24 timmar! Nu ska jag förklara vad jag menar. Ska med tjejerna hem till maria för att titta på bb. Vi ska köpa 24/7 för 24 timmar å alltså sitta och kolla på bb i 24 timmar i sträck. Så jag kommer vara nårbar igen imorgonkväll vid jaa halv elva helt enkelt. Hahah får se hur länge man klarar av att titta utan att somna men vi ska ladda upp med sötsaker så att man får lite energi då och då. Man borde kanske dricka kaffe också haha. Men å andra sidan så har jag legat i soffan å tagit det lugnt å vilat hela dagen så jag kommer nog inte bli trött i första taget.

Nu börjar jag bli lite hungrig så ska kanske ta å äta något men ha en toppen kväll och måndag så hörs vi imorrn kväll! Puss&Kram


Gosig tröja på sen är det bara å köra (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0