onsdag

Ja egentligen så skulle jag ta helg idag men chefen kom och fråga mig om jag kunde jobba imorrn också även om man egentligen brukar vara ledig dagen innan midsommar. Känns ändå positivt å veta att det man gör uppskattas och är viktigt.

Hihi jag fann ju en bil när jag kom hem idag också, så jag ringde till pappa å sa att jag tar den i några dagar eftersom han ändå inte är hemma tihi. Smart chey är jag. Å har sån tur att på onsdag får jag ta mammas bil å det passar ju bra eftersom jag ska till säfflis fredagen till söndagen å umgås med mina fina å tokiga vänner josefinis och bitchi! Kommer bli super najs:)

I midsommar har jag inga planer alls mer än att jag ska vara hos mormor o farfar klockan sex och äta massa god mat. De var så söta å ringde och sa att jag var så välkommen så. Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen och ha lite alone-time eftersom jag är hemma själv.är så skönt att ha det ibland. Ska försöka hitta min sussietuss också, gillar inte att hon är alldeles ensam ute å inte hittar hem :/ Ska iof jobba lite också på hemsidan men det är mest roligt å inte så jobbigt så länge koderna gör som jag vill haha.

Nu har jag allt blandat hej vilt och pratat om massa olika saker men det är ju ungefär som vanligt hehe.
Ha nu en fin vecka så ska jag försöka skriva i helgen.
Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0