helg alltså

helg är rätt skönt alltså. Speciellt en helg som denna då den inleddes med pizzakväll hos farbror och en dag som denna då jag har gjort så mkt som.... ingenting. Hur skönt som helst! Eller ja jag har varit ute en sväng och letat efter kissen eftersom hon har sprungit bort igen :/ men jag hoppas att hon kommer tillbaka snart annars så ska jag och mamma gå ut å leta ordentligt i området. Hon är ju så rädd så jag blir orolig att hon sitter nånstans å inte vågar gå åt nåt håll..

Ska fortsätta min lördag med att bara ta det lugnt. Gud vad jag gillar denna helgen alltså!! Imorrn ska jag bege mig över till karlstad för å hitta på nåt med josefinis. Var alldeles för längesen så det kommer bli helt awsome och massa garv som vanligt, kommer bli bäst.

Tror även denna vecka kommer bli super även om jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på mer än att jobba och sova då förstås hehe. Nej nu ska jag återgå till mitt slappande så ni får ha en jättefin lördagkväll!
PussåKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0