Första dagen på jobbet

Ja idag började jag min första arbetsdag. Tror det kommer bli riktigt kul nu när jag verkligen har en fast arbetsuppgift och inte gör en massa olika saker som ingen annan vill göra som jag gjorde för två år sedan. Så tror det kommer bli riktigt roligt. Inte dåligt heller att få jordgubbstårta första dagen hihi.

Nu har jag precis ätit lite och är sjukt trött, haha. Ändå sov jag 13 timmar inatt eftersom jag somna halv sju och gick upp vid halv åtta. Snacka om att det kan ta kol på en att vara utomlands i en vecka haha. Eller snarare hemresan kanske. Men var iallafall en bra resa men det var verkligen superskönt att komma hem!

Men sommaren har bara börjat å massa kul kommer hinnas med även om man jobbar. Ska ju ha värmlandstripp med josefinis och bitchi å sen blir det liseberg med mina jönköpingstjejor kommer bli awsome! Sen kommer det bli massa mer skoj.

Är verkligen trött, haha tjatig jag är... får nog bli att slå på en film sen och somna till den. Mysigt värre!
nej nu får ni alla ha en fin måndag kväll så skriver ja imorrn.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0