alltid efter tisdag

Ja alltid efter en tisdag så känns det som att veckan rullar på bra. Konstigt egentligen det där... Imorgon blir det ialla fall till pappa efter jobbet och så ska jag försöka tvätta lite så jag kan packa på torsdag. Sen på torsdag blir det att packa då å sen ska jag på kalajs hos göran. Å på fredag då ska jag minsann bara jobba halva dagen för sen bär det av till säffle. Vet inte om man säger upp till säffle eller upp och sen lite ner kanske låter bäst eftersm det nästan är så hhaha. Kommer ialla fall bli sjukt narre hihi niceigaste! Kan inte bli bättre när elin, josefinis och bitchi gör saker. AWSOME!

Nej vet ni va jag är sjukt trött, nu känner jag verkligen hur mkt man uppskattar skolan när man har föreläsning några timmar varje dag haha. Att stiga upp vid halv sex hör inte till vanligheterna hehe.

Ska snart äta jordgubbar och se på allsång å sen ska jag sooooova!
Pussåkram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0