Snart helg!

Imorgon är det freeedag. Gud va skönt säger jag bara. Har nog aldrig varit såhär trött i så här många dagar i rad förut haha. Har handlat lite godis och cola å så också så att jag har å smaska på i helgen. Blir nog lite solande i helgen också.

Saknar jönet lite faktiskt. Är nog första gången jag har svarat "ja" när någon har frågat mig om jag längtar tillbaka till skolan haha. Men det är förjävla roligt(göterborgs klangen) att vara student faktiskt! Har konstaterat det idag hehe. Ska fixa lite i lägenheten när jag kommer tillbaka med ny tv å några tavlor till hallen å en ny matta till badrummet. Greeaat.

Nej för vet ni va... haha nej är för trött för å skriva något sådär jätteklokt och roligt så nu säger jag tack för mig.
Skriver nåt skojjsigt imorrn.
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0