snart helg

Snart är det helg å det kan inte bli annat än bra. Jobbar till tre imorgon. Ska inte göre ett dugg utan bara njuta när jag kommer hem från jobbet å så ska ja å äta kvällsmat hos mormor och farfar. På lördag blir det jönet för att se om lägenheten står kvar, att det inte kommit några räkningar, att inget har krypit ur kylskåpet osv. Å på söndag ska jag soooova hahha. Bra helg... ja!

Har vart mkt på jobbet denna veckan men den har gått väldigt snabbt så det är positivt. Sen fick jag ledigt nästa fredag också så på torsdag beger jag mig ner till göteborg och kommer hem på söndagen. Kommer bli toppen!!

Nej nu ska jag se på tv. Ha det fint mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0