Mot göteborg

Japp då var arbetsveckan slut och ajg drar till Götebooorg. Hur awsome?! Pappa kommer och hämtar mig om tjugo minuter och skjutsar mig till kd, ska nämligen ta tåget därifrån. Ska in på subway innan å köpa med mig macka så jag inte hungrar ihjäl hehe. Tåget går ialla fall vid sju och vid en halv åtta så hoppar josefinis på tåget i Säffle! Ska bli spännande å se om vi hittar hem till anna när vi väl kommer fram hihi. Men det går nog fint.

Måste ju berätta om min packning också. Tog min svarta väska trots allt OCH allt nu menar jag verkligen ALLT (kläder, smink, plattis, påslakan,lakan, örngott, tjockiströja, ett par skor, en liten väska, min plånbok och min laddare sist men inte minst en parfym) fick plats. Undra om jag har en "hermoinie-väska" haha.

Fick telefonsamtal på jobbet idag btw. Så himla roligt jag har hela tiden tänkt att åå hoppas verkligen inte att nån kund utifrån världen ringer meeen så kom den dagen då en från Rotterdam ringde haha. Blev as nervös å tänkte att jag inte kommer förstå alls vad han vill. Hans första fråga var typ om jag var chokad haha antar att jag lät lite osäker när jag svara. Jag förstod knappt hälften eftersom jag inte jobbar med det som han ville ha hjälp med men jag var så duktig å frågfa om ordernummer och grejer så jag kunde kolla upp det hela å så sa jag att ajg skulle se till att någon gjorde det på en gång. Sååå det gick ju rätt bra ändå haha...

Nej nu måste jag göra mig klar för snart kommer pappa. Ha en toppen helg! Det ska ialla fall jag haaa :D

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0