Lördag dåe

Softare nummer ett är nog jag idag haha. Nej men har faktiskt vart ute en sväng å klippt gräset och sådär och sen var jag en sväng å handla och fick med mig en liter jordgubbar av pappa. Idag ska jag laga mig fin mat. Eller jag det är fin mat för å annars äta "student mat". Ska äta fläskakarre med stekt svamp å lök med ris eller potattis å sallad. mumsss.

Har kommit fram till något jag aldrigtrodde jag skulle komma fram till... jag vill ha en långklänning. Nej jag bara skojja eller? Haha nej men jag vill faktiskt ha en så kanske får gå på jakt efter det när jag ska till gbg om två veckor.

Nej om man skulle ta och laga sig maten nu kanske. Bjuder på lite ecopics jag tog innan jag drog till maski.
Pusspåer!






Kommentarer
Postat av: Malin

Haha SötElin, en långklänning??!! Det trodde jag inte om dig! Säg till om du hittar en fin svart någon stans ;)<3

2011-07-10 @ 14:31:36
URL: http://nilamb.blogg.se/
Postat av: elin

hihi nej men visst blir man lite chockad, blir nästan rädd för mig själv :O hahaha<3

2011-07-11 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0