Bättre vänner får man leta efter

Helgen var grym! Den spenderades med mina fina vänner josefinis och bitchi. Ni betyder massor ska ni veta!<3 Kom upp till säffle på fredagen vid tre tiden, vi handla massa mat och grilla på kvällen och hade trevligt. Gick och la oss vid tolv för vi var så trötta meeeen det vände så fort vi la oss å vi låg och garva i över två timmar åt att man skulle "mata björnen" och allt annat tokigt vi kom på haha. På lördagen blev det sunne vattenland hela dagen. Var typ vi och tio pers till när vi kom tid, men det var bara nice för då var det ju inte direkt några köer hihi. På lördag kvällen gjorde vi tacos och såg på film och allmänt softande blev det. Å på söndagen spelade vi kubb och köpte hämtmat och chilla innan det var dags att bege sig hemmåt igen. Var en super härlig helg, tack tjejor!!!

Shit va dagarna går fort också. Redan fredgkväll å bara tre dagar kvar att jobba så är det helg hihi. Ska verkligen inte göra något i helgen ska passa på å sova riktigt länge när jag ändå kan lixom.

Nu väntar jag på att allsång ska börja så jag får se den magiska håkan. Efter det ska jag sova.
Pusshejs


Coola tjejeeer haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0