Torsdag.

Idag vakna jag runt halv sju å så var det ju tom och jerry på tvn så jag var tvungen att ligga och titta en stund innan jag sov vidare. Sen vakna jag vid tolv. Har inte hunnit gjort så mkt än idag men har ialla fall ätit mat och börjat att skotta. Har kommit så sjukt mkt snö så är långt ifrån klar men ska strax ut och fortsätta.

Glömde berätta att ajg faktiskt drack en och en halv kopp kaffe igår. Är riktigt impad av mig själv. Ska nog ta mig en kopp när jag kommer in sen. Har ju som nyårslöfte att lära mig att dricka kaffe så nu får jag ju jobba på det haha.

Blev inget cv och sommarjobbsskrivande igår så får väl ge mig på det ikväll istället. Såg att göta kanal 3 går på tv också så den ska jag inte missa. Måste ju se den om jag har sett de andra. Slår två flugor i en smäll helt enkelt. (kul att jag skrev "två flugor i en sväng" först hahaha) Nej ut å skotta med sig vare ja!

pusshej


(min stackars jl tröja som har en träfläck som inte går bort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0