Sola sola sola

Har kommit hem från göran för en liten stund sen. Har även skottat undan snön eller rättare sagt sopat undan för jag visste inte var skyfeln stod. haha. Ska strax gå iväg till solariet 100 meter bort och möta upp denise. Ska bli najs å sola. Var evigheter sen alltså. Ska ju vara snygg på fredag hehe.

Har beställt den där klänningen jag vissa i mitt förra inlägg plus ett linne som jag hitta på deras rea så den kosta bara 99. Och tack gud för studentrabatt säger jag. Tjäna 100 spänn lite drygt. Hoppas nu på att det trillar in i pappas brevlåda på fredag. Annars vet jag inte vad jag ska ha på mig alltså. Funderar på att köpa nya lösögonfransar till fredag också eller om jag ska chansa på att mina går att använda en tredje gång.

Tänkte vara så duktig att fixa med mitt cv o grejer ikväll så jag kan börja skicka ut lite sommarjobbsansökningar. Nu ska jag kila iväg till solariet och slå en pling till min far också.

Have a nice evening!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0