Softis-torsdag

Riktigt galet rolig kväll igår! Tack tjejer!! Kanske lägger upp någon bild ikväll om josefine vill skicka dom vi tog innan.. haha sjukt roliga bilder alltså.

Idag har jag en softis dag, känner mig inte sååå bakis men är ändå rätt seg men imorrn kör vi igen! Räcker ju med en vilodag lixom hehe. Ska om en stund bege mig till bussen för att åka ut till a6 med josefine å isabelle! Ska inte handla något speciellt mer än lite mat men man vet ju aldrig haha. Å så ska vi äta lite bakisföda tror jag nog.

Nej nu ska jag fixa lite men skriver tonight!
pussåkram



Kommentarer
Postat av: Josefinis

HAHAHA bakisföda....Vilket ord! hahahahah.



Men jag kanske kan vara snäll och skicka bilder ;D

2011-01-20 @ 19:31:24
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0