Saturday

Har nyss duschat, så nu håller jag på att göra mig iordning för idag vankas 80 års kalajs, mormor som fyller. Ska bli kul att träffa all släkt innan man åker hem imorgon. Kan gissa på att jag kommer rulla hem för gud va mat å grejer vi kommer få.

För att prata om något annat så är jag snustorr (wierd ord egentligen) i ansiktet. Hämta ut salva i tisdag och efter bara dessa dagar har jag blivit jätte torr! Lite jobbigt faktiskt för det svider ju så.. menmen. Skulle även hämta ut den andra medicinen men receptet har fortfarande inte kommit in, något irriterande men får hoppas på att jag får den till veckan.

Håller nu på att sminka mig å ska snart platta håret.
bjuder på denna så länge

wetlook i håret kanske.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0