mupparna

Haha roligast idag, jag och denise har åkt upp till mc donadls å sen till coop i varsin bil. Vi satt å vinka å grejer och sen prata vi i telefon(alltså emd varandra), hur muppiga? haha. Så himla roligt! Har kört massvis med kartonger till mamma idag och tacktacktack denise för all hjälp!! hade tagit mig lång tid att lasta in och ur allt själv.

Har varit en väldigt farfyllddag för jag började med att gå upp vid sju för att skjutsa pappa till jobbet. När jag kom hem gik ajg å la mig en timme å sen började jag packa ner resten av mina saker för att köra bort allt till mamma. Efter allt var uppe på vinden efter sisodär fyra timmar så städa jag hela huset och sen åkte ajg hem till pappa tog en fem minuters dusch å sen ner till bilen där denise vänta emd sin bil. Det blev mc å sen coop å sen hem till mamma för att släppa in lasse, sandra och moa. Sedan åkte jag iväg till pappas jobb för att hämta honom å sen åkte jag tillbaka till mamma å sen till coop igen å nu sitter jag här. somsagt mycket att göra. 

Fick jätteroliga julklappar av lasse sandra å moa, jag fick en skål och förfest spelet så nu jäklar blir det spel på förfesten. 

nu ska jag dega i soffan resten av kvällen. har en känsla av att jag kommer somna tidigt.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefinis

ÅH förfest spel :D Hoppas du tar med det till Jönköping? :D haha. Jag har med fia med hutt! Så vi kan hutta lite ;D

2011-01-14 @ 22:22:54
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: elin

klart jag har :D åååå ja nu får vi spela :D

2011-01-14 @ 23:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0