Lördag.

Idag ska jag ha en riktig mysdag. Ska laga mig något riktigt gott att äta och sen bara softa hela kvällen. Ska skriva lite sommarjobbsansökningar och så också. Gårdagen var riktigt rolig. Det var ju då somsagt förfest hos sanna och sen begav vi oss ut på ankan. Känner mig så stor alltså när jag kommer in på sådana ställen haha. Var riktigt kul att träffa josefinis igen för det var ju evigheter sen sist.

Nu har jag bara en vecka kvar i krillehamn för på söndag beger jag mig back to jönköping. Längtar lite tillbaka faktiskt. Ska bli kul att börja skolan igen, hör och häpna. Ska ha massa nya kurser som jag tror kommer bli väldigt roliga.

Men mycket ska hinnas med i veckan innan det. Ska rensa ur massa grejer hos pappa och dumpa lite grejer på mammas vind hehe. Ska även få träffa alla mina syskon så det ska bli riktigt mysigt. På lördag vankas 80 års fest för min söta mormor. Ska bli kul att träffa all släkt tillsammans innan man åker tillbaka.

Nej nu ska jag kolla vad vi har för mat hemma.
Avslutar med "punkt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0