Lååång sovmorgon

vakna 12.47 idag och kände att nu var det nog dags att gå upp. Inte bra att vända på dygnet så här mycket alltså. Ska snart hoppa in i duschen för att sen bege mig upp till göran för att kolla hur lägenheten blir å så ska vi äta pizza också.

Måste visa en klänning jag har hittat på nelly som jag starkt funderar på att köpa. Det står att det ska ta 1-3 arbetsdagar att få den så jag undrar om jag skulle hinna få den på fredag isåfall. Men det äår ju röd dag imorrn så förmodligen inte.
Double Bow Dress SEK 369, Rare Fashion - NELLY.COM
Men visst är den fin. Å jag vill verkligen ha den. Kommer va så fin att ha på sommaren också. Nu måste jag göra mig iordning men skriver ikväll.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0