här kommer glidaaaarn!

Rubriken kommer från en reklam jag såg imorse. Hur rolig haha.. Ska om en liten stund hoppa på bussen till skolan för att ha skissteknik. Efter det ska jag glida iväg till gymmet med josefine och köra årets första gympass. Nu ska jag bli fit igen haha. Ska även ge mig på att laga soppa idag, spenatsoppa med ägghalvor det var längesen alltså.

Funderar också på vilka vårdcentraler som finns här i jnkp. Måste försöka få en tid för är så trött på min hy nu så jag vet inte vad. Å det är ju lite svårt om jag ska prata med min läkare hemma för det blir ju lite svårt med tider å så, men jag hoppas jag kan få en tid snart ialla fall här i jnkp.

Nej ska väl lägga ner min vattenflaska i väskan nu så jag kan springa till bussen sen. Hörs ikväll!
pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0