ändrat lite..

Hade inget att göra så jag börja pilla lite på bloggdesignen. Dock stör jag mig på min ruta på sidan som jag ändrade koden till för hur lngesen som helst så att den blev fel. Funderar på om jag kan återställa själva kodmallen men att inget av designen ändras? hmm... vågar inte chansa på det just nu haha.

Har ingen fantasi om hur jag vill att bloggen sak se ut så jag testar såhär så gör jag den bättre när jag kommer på hur jag vill ha den.

Funderar på att lägga en ansiktmask och ta ett varmt bubbelbad nu. Vore najs alltså, så det får det bli.

Bjuder på en bild från första dagen som jönköpingsbo sålänge!
pussåkram

tänk när min plattång var så där effektiv haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fint hörru :) jag vill med bada biatch!!! Men jag har Inge badkar

2011-01-26 @ 19:23:38
Postat av: Anonym

hihi :) hhahaha fuskit vaaaa? :D haha nej men jag kolla va de kosta på rosenlund å de kosta 40 spänn så vi borde dra dit nåndag :) elelr ja 40 för mig för ajg är så liten haha :D

2011-01-26 @ 19:30:11
Postat av: Josefinis

Hahah så himla orättvist äre vettu... :D Men vi drar dit och softar i badet någon dag :D

2011-01-26 @ 21:21:59
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: Glennoliwia

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2012-01-09 @ 08:04:55
URL: http://glennoliwia.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0