Å polly vad gott!

Har åkt runt med Denise. Upp till mc å en sväng till coop blev det. Har köpt polly och blivit stoppad av polisen för första gången. Hahaha. En lastbil hade förmodligen fastnat i backen så de bad alla bilar att ta en annan väg. Så det var ju inge allvarligt. Behövde inte ens visa mitt körkort. Så nu vet jag att det inte är så farligt att behöva stanna så hehe.

Börjar bli riktigt taggad för fredag också. Vet dock inte alls vad jag ska ha på mig men får se om jag ska köpa nå nytt eller om jag ska gå i någons garderob hihi. Å kanske inte har sagt vad jag ska göra men hör och häpna jag ska festa hahaha. Men denna fredagen blir det i karlstad och festa med svampen och hennes vänner och självklart har jag med mig mina kristinehamnstjejor också. Vi snackar stort party här vetni!! Jönköpingstyle på fredag eller?! :D

Nu ska jag äta mer polly å se på tv så god kväll!!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Josefinis

Jönköpingstyle it is!!!! haha.

2011-01-05 @ 17:59:42
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0