Torsdag

Sitter framför datorn efter att ha badat i över en timme. Kliar inte så mkt just nu vilket är väldigt skönt, dock har jag ont i hela ansiktet. men jag läste att man brukar ha vattkoppor i en vecka så fyradagar till då sen hoppas jag att det är över.

Ska göra bildspel i flash nu. Borde äta också för jag har inte ätit någon frukost än eftersom jag bara har bröd men inget smör. å jag orkar verkligen inte åka iväg och handla, men som tur är så har jag min goda spenatsoppa som jag ska äta. Är trött också för att jag knappt sovit inatt. Kanske blir en film å lite sovandes i soffan. Får se vilken ordning jag ska göra allt i?

Vart ju inge vidare roligt inlägg, men samtidigt så är det inte så roligt just idag heller så... men ska skriva ett inlägg ikväll där jag kan försöka vara lite mer positiv.
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0