Tända ljus och Gilmore

Har myst ner mig i soffan och tittar på Gilmore girls och har tänt ljus. Skisstekniken var faktiskt riktigt rolig idag. Kan ju inte säga att det var lätt att måla människor alltså haha. Å inte å stå stilla heller när man skulle "modella" heller. Träningen gick också bra men det känns verkligen att man har tränat fyra dagar i rad. Blir nog bra att kroppen får en chans å vila imorgon iom att jag ska jobba med grupparbete hela eftermiddagen/kvällen.

Är sjukt trött nu men får inte lägga mig förens elva ikväll för jag får ju inte missa big brother. haha. Rolig blandning av människor som är med alltsål. Kommer nog kunna bli riktigt roligt att titta på. men en sak jag undrar.. vart är alla snygga killar som borde vara med?! haha badvakten är ju lite snygg iallafall.

Back to gilmore... vem vill inte ha Logan Huntzburger? Så söt juuuu
Nej nu måste ja titta vidare.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Maja

Badvakten, oh yeah! ;)

2011-02-21 @ 18:33:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0