Säg hej till Kristinehamn!

Om en och en halv timme ska jag genomföra operation "katt in i buren". Vi ska nämligen åka hem till Värmland i några dagar. Ska bli roligt att komma hem lite å speciellt en dag tidigare än det var tänk. Min labb imorgon blev nämligen inställd så det sparade jag pengar på också.. Glad tjej!

Ska hjälpa pappa och flytta när jag kommer hem å sen på lördag blir det party med mina fina kristinehamnstjejor! Sen får vi se vad de andra dagarna bjuder på.

Jag har precis diskat och tänkte dammsuga så jag slipper det när jag kommer tillbaka, insåg dock ganska snabbt att det var en dålig ide iom att sussie är rädd för dammsugarn och kommer springa å lägga sig under badkaret å då blir det inte lätt att få in henne i buren kan ja lova.

Fick tillbaka pengarna av sj igår också! Tackar för det!
nu ska jag dega lite i soffan innan det är dags att packa ner datorn och colan hihi.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0