Nu äre kvällen

Har haft en toppen dag med god mat hos mormor och farfar å sen en grym eftermiddag/kväll med Denise i kd. Gillar livet! Kom hem för en stund sedan å nu sitter jag i soffan. Ska strax krypa ner i sängen å se på nån film för imorgon kommer min väckarklocka (mamma) och väcker mig vid nio för jag ska upp till morfar en sväng. Ska även hinna packa för att ta tåget till jönköping vid halv tre. Hoppas det går lika bra tillbaka som det gjorde hit. Sussie var så duktig så.

Sitter å lyssnar på den här låten. Lite roligt hur man kan glömma bort en låt å sen två år senare hittar man den i listan å bara åå men den här är ju jättebraaa! haha.
Johnossi – Lie Lie Die
även denna är riktigt bra
Johnossi – Summerbreeze


Nej krypa under täcket var det. Kommer ett nytt inlägg imorrn!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0