Måndag

Idag gick jag upp klockan sju för att klockan åtta  skulle jag och josefine vara på gymmet för att få ett nytt träningspass. Å shit vilket träningspass sen, det är riktigt intensivt men kommer vara riktigt gött å kunna variera passen liten. Man vill ju inte bli för biff lixom haha. Efter det så tog vi en runda på stan och sen vid strax efter tolv så begav vi  oss till skolan för att ha skissteknik. Har nog aldrig nånsin vart så otaggad till den lektionen men idag var jag det nåt extremt. Dock gick tiden ganska fort å så hade man slutat.

Har hunnit med riktigt mycket idag å just nu sitter jag i soffan å blir grymt irriterad på sj! Gick nämligen in på deras hemsida för å boka biljetter å det gick ju jättebra..... eller? Nej då när jag hade betalat så säger dom att nåt blev fel å att jag ska gå tillbaka till sidan å då kom jag tillbaka till översiktssidan å de tyckte då att jag skulle betala ytterligare en gång.. men hallå ni har redan dragit 600 spänn som biljetterna kosta?? Men här sitter jag utan bokningsbekräftelse å nåt bokningsnummer så jag fick ju ringa till kundtjänst å dom bara "ja de var ju konstigt, men vänta en timme å se om pengarna kommer tillbaka annars får du ringa igen" Gud vad jag älskar sj just nu..... Varför kunde dom inte bara kolla det direkt? Men jaa nu får jag helt enkelt sitta å vänta å hoppas på att mina pengar kommer in på mitt konto igen så jag slipper ringa å töla en gång till.

Funderar starkt på att ta mig ett varmt bubbelbad å sen kolla om jag fått tillbaka några pengar. Men ha en bra kväll!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0