Måndag

Känns som att vårekänslorna växer lite för varje dag. Det kanske kan bli vår trots allt i år också. Ska strax iväg till bussen för att bege mig till skolan och skissa lite. Vi ska skissa människor idag å herregud jag säger bara no ahrd feelings mot dom man får rita av haha.

Efter skissen ska jag å träna med josefine för fjärde dagen i rad. Känner mig sjukt pepp på att träna så idag ska vi köra mördarpasset. Har börjat min nya frukost idag också, gröt, en apelsin och ett glas nyponsoppa. mums.

Nej får väl traska ut till bussen men skriver ikväll! måste diskutera lite big brother med er. (som vanligt har jag fastnat i ännu en dokusåpa)

Puss&Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0