Lite sömnig

Sitter i soffan och ser på gilmore å om femtio minuter börjar big brother. Sedan får det bli sängen, är lite småtrött så tror att jag kommer somna väldigt snabbt idag. Fick sponsring till lite kläder idag av min söta mamma. Hittade ett par chinos å ett par jeansshorts med hängslen. Kul med lite nya kläder. Hittade en supersöt bh också på new yorker så den ska jag gå å köpa på fredag.

Ska köpa mer nyponsoppa då också. Känns så nyttigt å bra. Å för att inte tala om träningen sen. Vi har vart så himla duktiga med att träna nu, å imorrn blir det ett träningspass igen. Men nu ska jag gotta ner mig i soffan.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lena

finns inte så mycket nyttigt i nyponsoppa :) mycket socker :) Men gott är det! Kram

2011-02-22 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0