Lill-lördag

Ikväll vankas barnförbjudet-sittning! Ska bli grymt roligt!! Men innan det ska mycket hinnas med, man ska göra sig iordning, fixa naglar, smink och massa mer. Givetvis ska vi hinna förfesta lite också.

Btw så hade jag min vanliga tur med sj igår också. Mitt tåg var ju inställt så jag fick åka buss till laxå. Vem vill inte till laxå lixom.... (inroni?) Sedan fick jag hoppa på ett tåg där till falköping men givetvis så fattades det en vagn på tåget så de hade bara två vagnar, vilket resulterade i väldigt få sittplatser å sjukt mkt folk. Som tur är blev jag bara en timme senare än tänkt så det var skönt.

Men nu måste jag fixa mig lite innan jag ska bege mig in till stan. Ha en bra onsdag!!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0