Inga pengar..

Fick inga pengar av sj, skulle ta upp till fem arbetsdagar!! känner bara ååhh snälla?! Men tur att jag ändå har pengar så jag kan beställa igen imorgon. Så på fredag kan ni skymta lilla mig i kristinehamn, eller ja inte på fredag kanske för jag kommer hem rätt sent men definitivt på lördag. Ska bli roligt att komma hem lite. Det har redan gått en månad sen jag var hemma sist typ. nästan iallafall.

Börjar känna att jag gick upp sju idag när jag vanligtvis inte brukar att gå upp förens halv elva/ elva på måndagar, men blir väl snart en film å mysa ner sig i sängen. Har ialla fall min sovmorgon som vanligt imorrn, vilket verkligen behövs när man har wepprogrammering i fyra timmar. INTE en rolig föreläsning vill jag lova. Är typ intressant första timmen men sen är man helt lost å då är det sjukt tråkigt de sista tre timmarna.

Ska ringa till vårdcentralen imorgon också. Gick dit för å boka tid för jag skulle ändå fylla i ett papper om att jag skulle byta till deras vårdcentral istället för norrahammars, men det gick ju såklart inte utan man var tvungen att ringa för  å boka tid så det ska jag alltså göra imorgon. Hoppas på att få en tid nästa vecka då jag ändå är ledig men har en känsla av att det nog är längre väntetid eftersom jag inte ska dit för nåt akut.

Nej ska nog ta och borsta mina tänder nu med min tandkräm som gör tänderna vitare.
Pussåsov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0