Friiisk tjej

Jag har blivit friiiiiiisk! Har fortfarande koppor kvar men dom är betydligt mindre. Hade en trevlig kväll med tjejorna hemma hos maria och titta på melodifestivalen och vi flummade på som vanligt. Kände lixom bara "im back" hahaha. Var hursomhelst jätteroligt! Och Danny ägde juu som vanligt hehe.

Snart ska jag bege mig in till stan å ta en fika med josefine och sen iväg till maxi för att handla lite. Har faktikst vart så duktig att jag gjort en liten lista över mitt sparande de kommande månaderna. Känns bra. 

Va på a6 igår också å prova jättefina skor å sommarkläder å gud vad man längtar till sommarn då. Men köpte inget av det, har nog blivit lite snål på sistone kanske? Men jag köpte en ny parfym iallafall då min är typ slut så det blev Carolina Gynnings Passion. Luktar så gott! 

Sitter och funderar på hur det blir till helgen också. Måste försöka få tag på Denise idag å bestämma något. Om jag ska åka hem så vet jag inte vilket tåg jag ska ta i och med att jag missa programmeringen i fredags så måste jag gå på dubbla labbtimmar nästa fredag och då är ju frågan om jag hinner till det tåget jag tänkt eller om jag ska ta ett som går vid sex och i så fall vara hemma runt halv tio eller om jag ska åka hem lördag morgon. Svårt detta alltså.... Tycker att swebus borde tillåta husdjur på bussen för det är mkt billigare att åka buss, men får väl prata lite med mamma (min bank) hihi.  

Nej men jag får se till att veta ikväll hur jag ska göra å boka biljetten iså fall. Borde även kolla på hur jag ska ta mig hem kanske hehe. Måste hem  tisdag eller så att jag är hemma onsdag förmiddag.

Blev ett långt inlägg idag så nu ska jag ge mig att skriva å springa ut till bussen istället.
PussåKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0