Fredaaaa!

Idag är det fredag och det känns så där tokbra. Ska med bussen om en stund in till stan. Börjar ett idag. Å jag har den tråkigaste lektionen ever. Jag ska programmera. Skulle säkert vara roligt om man fattade någonting men när man inte gör det är det INTE roligt. Kul också att jag missade andra labben då jag hade vattenkoppor så jag ligger ju lite efter också. men men det ordnar sig. Hoppas på att många har gått på förmiddagslabben så man kanske kan få lite mer hjälp.

Har faktiskt plockat lite i lägenheten under morgonen så det ser liiite bättre ut. Kommer bli ännu bättre när ajg dragit med dammsugaren sen när ja kommer hem. Har ju hunnit med att betala räkningar också å öppnat ett sparkonto också. Så nu sparar vi!

Ska köpa en ny väska idag också. Funderar på nån rolig färg typ en ljusblå eller nåt sånt. (min andra väska är snart bara ett stycke tyg med en hängande dragkedja haha)

Nej nu ska jag gör mig iordning det sista men kanske skriver lite senare!
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0