Lördag i soffan

Ligger i soffan och kollar igen alla avsnitt av ph som jag missat de senaste veckorna. Oojojoj säger jag bara va bra det är! Något annat som var bra var harry potter filmen. Va på den i onsdags med josefinis. Meeen den eviga frågan nu är "hallå är snape harrys pappa?" Två stora frågetecken framför filmduken hahah. Nej måste se den igen sen alltså så jag får något svar på det...

Igår jobbade ju jag som sagt min sista dag. Fick fint beröm innan jag gick så det var jätte jul att höra. Efter det tog jag med mig malin till Karlstad så sprang vi runt i affärer å åt god mat å sen blev det hem hyra film å köpa godis. Bra fredagkväll med andra ord.  Fail dock att jag skulle köpa y foundation för min va slut å så ville jag ha en som var mindre orange. Hitta en som jag tyckte såg bra ut meeen så testa jag den idag och se där blev man inte orange av den med. Så får väl köpa en ny när jag får lön.

Har bestämt mig nu för att bli mörk hårig igen. Håret är som tjära så känns som att det mörka är skonsammare än det jag försöker med nu. Dessutom gilla jag det mörka trots allt hiih.

Nu blir det mer ph, bjuder på gammal bild höhö



titta mitt mörka fina hår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0