tillbaka

Ja då var man tillbaka i vardagen igen då. Blev inte riktigt lika hård start som jag trodde. Schemat visa att ja skulle sluta nu kvart i fem men som tur var stod det fel så ja slutade redan vid tre. Känns bra. Har idag insett vad otroligt mycket jag har i skolan nu de sista veckorna. Asså  jag skojjar inte om jag säger att jag aldrig har haft så här många saker samtidigt innan å speciellt inte så stora. Men den 26 maj tar jag sommarlov och då är det ingen skola förens 22 augusti minsann. Längtar lite efter ledigt alltså (trots att jag har varit ledig över en vecka å ska hem även i helgen hihi.)

Även om jag nyss var hemma så tycker jag det ska bli jättekul å komma hem i helgen också! Fyller ju lite år också å så, så tror det kommer bli en toppen helg, sen är det ju faktiskt valborg också :D

Ska nog slå på en film nu å ikväll ska jag lägga mig tidigt. Har inte direkt sovit ut under min ledighet så jag tror jag kommer slockna så fort jag lägger mig. haha.

Men ha en bra tisdag (fast det känns som måndag)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0