ojdå

Ojdå, det var ett tag sen jag skrev här. Men har frullansvärt mkt i skolan just nu så blir det mest att vara i skolan å sova å äta typ hehe. Men snart ska jag få vara lite ledig och då blir det hem till kära kristinehamn. Åå ska bli så himla roligt! längtar lite smått alltså!

Måste ju berätta om intervjun igår också. Den gick ganska bra tror jag men får se till veckan om jag går vidare till ytterligare en intervju. Får hålla tummarna.

Är riktigt trött efter denna vecka så orkar inte skriva så jättelångt. Blir nog sängen hyfsat tidigt å imorgon kommer pappa hit. Blir att fixa lite i lägenheten.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på talang, jag har allt skymtat oss i publiken några gånger. Lite roligt å se vad man gör för miner. haha. Ha en fin helg allihopa så ska jag försöka uppdatera igen på söndag.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0