Är ju i Kristinehamn!

Hihi jaa jag är ju faktiskt hemma i kristinehamn och hälsar på! känns sådär jättesuper bra, precis som det ska göra :D Har haft några toppen dagar här redan, i torsdags när ja kom hem så åkte jag å denise till kd å i fredags blev det en sväng på stadens gator å igår så var vi i linköping för å titta på bebisen. Så himla söt är hon!

Idag blir det att sola lite å sen lite semesterprat och sedan ska jag agera taxi till kd eller rättare sagt från kd. Fick ju så snällt låna bilen igår kväll.

Ska ju vara i kristinehamn ända till annandagpåsk men det blir en endags-trip till jönköping på onsdag för då ska jag minsann på min andra intervju på mcdonalds. Håller tummarna för att det går bra. Börjar faktiskt längta lite tills jag fyller år nu. Har inte tänkt och toklängtat sådär jättemkt efter det som man gjorde när man var mindre men nu börjar jag verkligen göra det och inser att jag lämnar tonåren och blir 20! hur nice?!

Nej nu måste jag greja lite innan jag ska iväg å  sola men ni får ha det bäst!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0