Trött måndag..

Klockan är bara åtta och jag är trött! Har haft en sjukt bra helg hemma i Kristinehamn. Tack snosar ch min familj/släkt! Har ikväll kommit tillbaka till jönköping. Jag har hunnit med och handlat och ätit mat och sen bara tagit det lugnt framför tvn.

Förövrigt har jag hittat en sjukt snygg mobil jag bara måste ha! Den har dock inte kommit ut en så den lär ju inte vara billig precis... får helt enkelt börja spara. Ni kanske undrar var det är för fel på min gamla? DÅ kan jag säga att det är inga fel alls men jag lyckas alltid tröttna på en mobil efter ett år haha.

Längtar tills nästa vecka när jag får min lägenhet. Ska bli så himla roligt att få göra i ordning den. Imorgon är det lång skoldag som väntar mig. Funderar på om jag ska få med mig josefine och träna imorrn också.

Nej nu ska jag slå på en film och lägga mig i min gosiga säng!
Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha jasså det funderar du på alltså;)

2010-09-20 @ 21:03:27
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0